Răzbunarea Olguţei Vasilescu pe reţelele de difuzare a presei din Craiova

În 2012, după ce a câştigat primul mandat de Primar al Craiovei, Lia Olguţa Vasilescu s-a năpustit, cu o furie muribundă, asupra chioşcurilor de difuzare a presei din oraş, desfiinţându-le în proporţie de cca. 90%.

Chiosc English

După această vijelie pesedistă, în centrul Craiovei a mai rămas un singur chioşc – cel din faţa fostului cinematograf MODERN, apoi mai este unul în Piaţa Centrală, unul lângă Spitalul de Urgenţă, unul la staţia de autobuz de la Confecţii, două în Craioviţa Nouă – în staţiile de autobuz de la ORIZONT şi RACHETA, unul în Valea Roşie, unul la Ciupercă, vreo două pe Calea Bucureşti şi... cam astea sunt, cred că vreo 15-20 în tot oraşul, în condiţiile în care, înainte de dictatura administrativă a Olguţei Vasilescu, numărul lor se ridica la peste 200, dacă nu mai mult.

Demn de menţionat este că una din reţelele de difuzare a presei din Craiova, care deţinea câteva zeci de chioşcuri, aparţinea primarului Constanţei, Radu Mazăre, colegul de partid şi de minciuni populiste, al Olguţei, în PSD. Ce anume a determinat-o să-i desfiinţeze chioşcurile din Craiova, numai ea ştie?!..

Odată cu aceste chioşcuri de difuzare a presei, în 2012, Olguţa Vasilescu a executat, prin demolare forţată, mai multe magazine-chioşcuri din oraş, motivaţia oficială fiind că proprietarii acestora nu-şi plătiseră chiria şi taxele către primărie. Dar, chiar şi aşa să fi fost, nu demolarea, fără drept de apel, a acestora era soluţia, li se putea da un termen ultimativ până la care să-şi achite datoriile, şi gata! Mulţi craioveni şi-au pierdut atunci micile afaceri de familie şi locurile de muncă, dar Olguţa Vasilescu, reprezentanta partidului care pretinde că e de stânga, nu a fost interesată de dramele lor.

Imagine chiosc

Vizavi de Primărie, în colţul dinspre Casa Albă al English Park, se afla cel mai profitabil chioşc de difuzare a presei: se cumpărau masiv ziare şi reviste de aici, inclusiv mulţi dintre funcţionarii primăriei treceau strada şi cumpărau zeci de publicaţii. Şi pe acesta l-a desfiinţat Olguţa Vasilescu şi a pus, în locul lui, un chioşc din lemn în care ar funcţiona, chipurile, un punct de informare – pentru că are înscrisurile INFO – CRAIOVA – INTENCITY –, şi în care se află, la vânzare, diverse suveniruri pentru turişti – ilustrate, umbrele şi tricouri imprimate cu sloganuri despre Craiova – Capitală Culturală Europeană, un vis ratat, dar păgubitor pentru Primăria Craiovei, având în vedere că se vorbeşte de o pierdere de cca. 1 milion de euro, cheltuiţi pe deplasări la Bruxelles, cu gaşca de ziarişti credincioşi PSD şi pe parade publice, în costume de epocă, după modelul lui Radu Mazăre! Chioşcul este permanent închis, nu am văzut niciodată vreun un vânzător acolo.

Care să fi fost motivul răzbunării Olguţei Vasilescu pe societăţile de difuzare a presei din Craiova? Poate limitarea accesului pensionarilor pesedişti la informare în legătură cu modul cum avea să administreze oraşul şi la criticile inerente apărute, la adresa sa, la scurt timp după ce a preluat mandatul?!

Ceva a existat în culisele acestei atitudini duşmănoase faţă de presă, dar, până la urmă, craiovenii tot au aflat despre afacerile care se ascund dincolo de perdeaua de fum a mandatului său de primar PSD, al Craiovei.