„Germania, lasă-te surprinsă de România!” - o nouă campanie de promovare a turismului

Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT) lansează o campanie de promovare outdoor a turismului în România, desfășurată între 10 iunie și 15 iulie în cele mai importante orașe din Germania: Hamburg, Berlin, Munchen și Frankfurt.

meatsite240613

Această campanie vine în contextul Campionatului European de Fotbal și urmărește să atragă atenția asupra frumuseților României prin colantarea a 625 de taxiuri.

România va beneficia astfel de o vizibilitate a brandului turistic național fiind extinsă nu doar în rândul turiștilor germani, ci și în rândul participanților din întreaga Europă prezenți la campionatul de fotbal. Campania, promite să capteze atenția publicului larg și să genereze un impact vizual puternic.

Fiecare taxi colantat include un cod QR care conduce la o broșură generală despre România, disponibilă în limba germană. Aceasta oferă informații detaliate despre diversele destinații turistice din țara noastră, facilitând accesul rapid la resurse utile pentru potențialii vizitatori.

Prin această prezență pe piața germană, MEAT dorește să sprijine activitatea touroperatorilor, agențiilor de turism și companiilor aeriene care operează în această țară. Germania este considerată o piață prioritară pentru turismul românesc. Conform datelor publicate de Institutul Național de Statistică, Germania a ocupat primul loc în clasamentul statelor emițătoare de turiști către România în anul 2023, cu un total de 218.300 de sosiri.