Antreprenorii români au profitat de Black Friday pentru a-și digitaliza afacerile și a automatiza munca angajaților

Antreprenorii români au profitat de Black Friday pentru a-și digitaliza afacerile și a automatiza munca angajaților. Cerere în creștere cu 230% pentru tehnologia Cloud și software de eCommerce.

Black Friday 1200x725

Companiile românești au preferat să aștepte Black Friday pentru a se digitaliza și pentru a automatiza activități repetitive, la costuri mai mici cu 65% decât într-o zi obișnuita. Astfel, la cumpărarea unui singur soft au economisit 1.232 euro in medie. În ziua de 13 noiembrie, cererea pentru softuri a crescut cu 43% comparativ cu Black Friday 2019 si cu aproximativ 78% față de o zi normală, cele mai cumpărate softuri fiind cele tip Cloud si eCommerce pentru gestionarea unui magazin online, arată o analiza a producătorului de software pentru business, CIEL Romania.

“Este vorba despre companii romanești de tip IMM, pentru care orice achiziție trebuie să aibă o justificare și, cu atât mai mult, în această perioadă de criză. Însă, spre deosebire de anul trecut, antreprenorii români au așteptat Black Friday pentru a economisi cumpărând softuri necesare pentru activitățile zilnice, și nu pentru a investi în modernizarea și digitalizarea afacerilor proprii prin achiziția de soluții software personalizate. Astfel, cele mai multe companii, mai exact 87% dintre ele, au cumpărat softuri standard, fără adăugarea de funcționalități personalizate în funcție de nevoile afacerii”, explică Roxana Epure, managing partner CIEL Romania.