Reclame TV care te pot scoate afară din casă, în plină pandemie!...

Ştiţi cu toţii reclama în care soacra autoritară îşi trimite ginerele la farmacie ca să-i cumpere o frecţie la picior de lemn pentru articulaţii, iar el, după ce s-a întors... aşa repede şi îi spune că nu a găsit produsul respectiv şi că i-au dat altceva, de la farmacie, e la un pas de a lua bătaie de la á bătrână, care – exemplificator, zodrobeşte, cu mâna, un biet ardei...

Surprinzător, CNA nu sesizează violenţa verbală a femeii în adresarea către bărbat, în această reclamă publicitară,  (aşa cum nu s-a sesizat nici cu privire la cea cu individul care şterge petele de vin, de pe perete, cu o pisică – o formă explicită de violenţă împotriva animalelor!). Dacă era invers – adică, un bărbat se răstea, ameninţător, la o femeie –, intra, imediat, la violenţă domestică şi, probabil, că spotul publicitar ar fi fost interzis.

Când personalizezi mâncarea şi ai un conflict domestic cu nişte drajeuri glazurate, care trăiesc în dulap, pentru iubitei... i-ar prinde bine nişte ciocolată vie şi vorbitoare, intri în categoria horror-spukie, pentru că nu cred că există cineva care ar vrea să mănânce ceva cu ochi şi gură şi care protestează aruncând cu feliile de pâine, ca să se apere!...

Dacă reclama la internet, cu ciobanul al cărui cap forţează limitele ecranului TV, foarte des difuzată, îţi epuizează arsenalul de răbdare şi vorbe dulci, cea cu pletosul îndrăgostit de fierăstrău – cu care se şi căsătoreşte! –, sparge deja toate tiparele perversiunilor posibile, informaţia care lipseşte fiind aceea dacă tăietorul de lemne lucrează pentru austrieci sau pentru mafia autohtonă, care alimentează camioanele ce zburdă libere, pe şoselele patriei, şi în această perioadă, de pandemie şi izolare.

Tot mai mulţi pacienţi, cică, se plâng de sensibilitate dentară şi vin la fata în halat alb, care le dă o pastă cu gumă şi treaba e rezolvată, iar fructele sunt fericite când primesc câte un ciocan în cap şi sunt apoi transformate în sucuri, pentru noi – asta este karma lor şi vin la stropşeală cu bucurie şi dăruire!...

Dacă reclama la salamul roşu,... şi de foame şi de gust, este salvată de zâmbetul femeii, care te lasă să înţelegi că nu vorbeşte serios când laudă acel produs scump şi cu gust de sângerete, când auzi de chipsuri coapte în cuptor, te întrebi unde le coceau până acum şi de ce nu au spus?!

De câte ori se difuzează spotul publicitar cu crema de ciocolată cu alune, sau cu ce o fi, schimb canalul! Dacă reclamele ar fi interactive, l-aş suna pe producătorul ei şi l-aş acuza de hărţuire, pentru că afurisita asta de cremă de ciocolată, după ce spune că... iubeşte pâinea caldă, micul dejun etc., sfârşeşte prin a spune, pe un ton complice, că mă iubeşte şi pe mine!... Eu NU O IUBESC, să fie clar!...

Nu poate lipsi din acest clasament o reclamă recentă, cu o tânără, îmbrăcată în rochie de carnaval brazilian, care, cică, suferă de incontinenţă urinară, pe care o tratează cu un absorbant clasic, în acest timp aruncându-şi picioarele şi... stropii, în stânga şi în dreapta, după ritmul de salsa! Unii ar zice că e sexy şi aşa, dar e treaba lor, de gustibus, non urinatum!...

 

Sunt doar câteva din reclamele publicitare de la TV care te pot enerva într-atât de mult încât îţi vine să ieşi din casă, dar nu prea poţi – dacă eşti în izolare voluntară, mai merge, dacă eşti în carantină, nici atât! Şi atunci tot schimbi canalele până zăpăceşti telecomanda, dar, oriunde ai da, de ce ţi-e frică, nu scapi!...

 


X

Right Click

No right click